Get More Information and Catalog 09022341133   | AR | FA

پارتیشن فریم لس هوشمند

Blog

امروزه کمبود متراژ فضاهای اداری و محدودیت تعداد اتاق‌ها دیگر موضوعی نگران کننده نیست. از آنجا که کارمندان یک اداره به فضای زیادی برای کار کردن نیاز ندارند، کافی است یک میز و صندلی اختصاصی داشته باشند تا به همه امورات محوله خود رسیدگی کنند.

پارتیشن‌ فریم لس هوشمند شیشه ای همان معجزه‌ای هستند که مشکل کمبود فضای اداری و فضای خصوصی مورد نیاز هر کارمند را برطرف کرده اند. با کمک پارتیشن‌های شیشه ای هوشمند به راحتی می‌توانید سالن‌های اداری را به چند اتاق تقسیم کنید تا افراد بتوانند در خلوت با تمرکز بالا به مسئولیت خودشان رسیدگی کنند.

بهترین راه برای تقسیم و بهینه سازی فضا و ایجاد اتاق‌های مجزا در اداره‌جات، استفاده از پارتیشن فریم لس است. خریداری و نصب یک پارتیشن در مقایسه با زمانی که بخواهید با استفاده از مصالح و ابزارهای ساختمانی چند اتاق بسازید، وقت و هزینه چندانی نمی‌خواهد.

هر زمان هم که دلتان خواست فضای ایجاد شده به وسیله پارتیشن‌ها را بزرگ‌تر‌ یا کوچک‌تر کنید یا حتی به حالت اول برگردانید به راحتی می‌توانید آنها را جمع کنید.

پارتیشن‌های اداری انواع مختلفی دارند و هر یک از آنها متریال خاصی دارند که نحوه نصب و قیمت متفاوتی را نیز برایشان رقم می‌زند. پارتیشن‌های اداری فریم لس در یک تقسیم‌بندی کلی به دو نوع پارتیشن دوجداره و تک جداره تقسیم می‌شوند.

در پارتیشن های فریم لس، پروفیل آلومینیومی با ارتفاع حدود 3 سانتی متر نگهدارنده شیشه ها خواهند بود. علت اصلی نامگذاری این پارتیشن ها به فریم لس، حذف تمامی فریم های میانی و یا حتمی فریم های مورد نیاز برای درب هست. در این مدل از پارتیشن های امکان ایجاد حریم خصوصی با استفاده از فیلم هوشمند براحتی امکان پذیر است.

اما مهم‌ترین نکته‌ای که وجود دارد این است که نصب پارتیشن زمان زیادی نمی‌خواهد و در کار و فعالیت کارمندان اختلال ایجاد نمی‌کند به همین دلیل انتخاب آن برای بهینه سازی فضا از هر جهت به صرفه و اقتصادی است.